Medlemskap

Ordinært medlemskap i Norsk psykologforening er betinget av godkjenning som psykolog i Norge iflg. Lov om Helsepersonell av 16. juni 2000. Godkjenning foretas av Helsedirektoratet, Divisjon for kompetanse og personell.

Trenger du bekreftelse på medlemskap?.

For bekreftelse på medlemskap kan du logge inn på  Min side , min profil/mine samtykker og velg "Last ned mitt medlemskort"..

Hvis du skal flytte eller bytte arbeidssted, kan du registrere de nye opplysningene etter at du har logget inn.

Meld deg inn i Norges eneste fagforening for psykologer.

Innmeldingsskjema

Som medlem i Psykologforeningen får du tilgang til en rekke fordeler:

• En omfattende spesialistutdanning
  • Kurs/konferanser til medlemspris

Med oss i ryggen er du aldri alene

Vi jobber for bedre lønnsvilkår for psykologstudenter

Vi sender deg Tidsskrift for Norsk psykologforening 12 ganger i året i tillegg til at du får  elektronisk tilgang

Vi gir deg ansvarsforsikring inkludert i medlemskapet. Se  Fullstendige vilkår  (Storebrand). Logg inn på Min side og last ned ditt forsikringsbevis.

Ordinær medlemskontingent for 2019 er kr 7 227,-
Studenter: 722,70

Vi benytter nå Visma Autoinvoice ved fakturering. Du vil via sms og e-post fra Visma/Norsk psykologforening med avsenderadresse  noreply.autoinvoice@visma.com  få tilbud om å tegne e-fakturaavtale. Om du lagrer avsenderadressen i kontaktlisten din, vil det fungere som et godkjentstempel på at dette ikke er spam.

Ordinært medlemskap i Norsk psykologforening er betinget av godkjenning (Autorisasjon/Lisens) som psykolog i Norge iflg. Lov om Helsepersonell av 16. juni 2000. Godkjenning foretas av Helsedirektoratet.

Søknad om autorisasjon/lisens

Brukernavn til Min medlemsside er e-postadressen som er registrert i vårt medlemsregister. Ønsker du å endre e-postadressen, sender du mail til medlemsservice .

Når du melder deg inn i Norsk psykologforening er du dekket av en kollektiv ansvarsforsikring. Forsikringen leveres av Storebrand men administreres av Norsk psykologforening. Forsikringspremie for 2019 er kr 245,-.

Ønsker du å melde deg ut av foreningen, sender du en e-post til medlemsservice. Utmeldingen blir da behandlet ihht Lover for Norsk psykologforening.
Vi gjør oppmerksom på at du ved utmelding også sier fra deg dine medlemsfordeler .
Ansvarsforsikringen opphører fra utmeldingsdato.

Visittkort/timekort/stempel

Visittkort/timekort

Psykologforeningen har inngått avtale med nettjenesten The Card som tilbyr medlemmene produksjon av visittkort med Psykologforeningens logo til redusert pris.

Stempel

Som medlem av Norsk psykologforening kan du skaffe deg stempel med medlemslogo. Et stempel som viser at du er medlem av Psykologforeningen, skal være et kvalitetsstempel, og kan for eksempel brukes til fakturaer, rapporter og innkallingsbrev.

Logg inn til Min side for mer informasjon

Bank og forsikring

Gjennom våre avtaler med Danske bank og Storebrand får du fordelaktige bank- og forsikringstilbud.