Troms

Her finner du informasjon om lokalavdelingen din, kommende begivenheter og andre aktualiteter.

Vi jobber for å ivareta medlemmenes arbeidstakerinteresser, samt å støtte faglig utvikling og profesjonell bevissthet. I tillegg ønsker vi å være en sosial og støttende arena for medlemmene i fylket vårt.

Ida Atalie Falch (leder)

Miriam Adele Nilssen (nestleder)

Henriette Michalsen (kasserer)

Elisabeth Ovanger Barrett (styremedlem)

Wictoria Kristiansen (studentrepresentant)

Yngvild Kristensen (observatør/studentrepresentant)

Vi avholder 5-6 styremøter i året hvor vi jobber med saker fra Troms og fra NPF sentralt. Vi følger opp studentmedlemmene våre og arrangerer 3-4 medlemsmøter i løpet av året. Vi setter veldig stor pris på innspill og tilbakemeldinger så ta gjerne kontakt med oss!

Her finner du en oversikt over Konsern- og foretakstillitsvalgte i Troms.

NPF har ingen hovedtillitsvalgte i sin organisasjon, men har foretakstillitsvalgt, klinikk- og plasstillitsvalgte.

Våre Konsern- og foretakstillitsvalgte i Troms er:

Martin Øien Jenssen - Konserntillitsvalgt for Akademikerne i Helse Nord
Martin.Oien.Jenssen@unn.no

Henrik August Wang-Iversen - FTV UNN HF
Henrik.Wang-Iversen@unn.no

Eirik Nordmark - Vara FTV UNN HF
eirik.nordmark@unn.no

Christian Eidissen Myrland - Vara FTV UNN HF

Bli med i Facebookgruppen NPF Troms!

Styret i NPF Troms håper denne gruppen kan bidra til at det blir lettere å oppdatere og informere NPF-medlemmer her i Troms. Det kommer blant annet til å bli lagt ut informasjon om diverse arrangementer og saker som opptar styret.

Psykologer i Troms som kan tilby veiledning. Dersom du ønsker oppføring på denne listen behøver vi følgende opplysninger:

Info fra veiledere

Navn
Psykolog godkjent av Statens autorisasjonskontor for helsepersonell med helsepersonellnummer (HPR/ID-nummer)
Godkjent psykolog år
Godkjent spesialitet med spesifisering av fordypningsområde og årstall
Praksis/yrkeserfaring
Etter-/videreutdanning:
Tilbyr type veiledning

Liste over psykologer som tilbyr veiledning i Troms