Seniorforum 60+, avd. Oslo

Vi er et åpent faglig og sosialt forum for erfarne psykologer fra 60 år, både de som er i jobb og de som er pensjonert.

• Rita Svendsen
  • Marit Ihle
  • Tove Beate Pedersen
  • Anders Skuterud

Formålet er å skape et faglig møtested og belyse aktuelle psykologiske tema gjennom innlegg og diskusjon. Vi drives av oss selv i samarbeid med Psykologforeningen og er avhengig av interesse og deltakelse fra kolleger over 60 år.

Vi har fire møter i året, på kvelder fra klokken 18:30 til cirka klokken 20:30 i lokalene til Psykologforeningen i Oslo.

Møtene starter med et faglig innlegg og etterfølges av diskusjon og sosialt samvær med enkel servering. Foredragene kommer i stand etter deltakernes ønsker og forslag.

Møteinformasjon sendes ut til medlemmer i Oslo, Viken, Innlandet og Vestfold etter vår e-postliste.

Seniorforum 60+, avd. Oslo inviterer alle medlemmer 60+ i Oslo, Akershus, Buskerud, Østfold, Innlandet og Vestfold til møte i Norsk Psykologforenings lokaler i Kirkegata 2, i Oslo.

Tirsdag 20. februar 2024 klokken 18:30.

Foredragsholder: Psykologspesialist Trine Anstorp

Trine Anstorp er medredaktør av «Traumebehandling. Komplekse traumelidelser og dissosiasjon» (2019) sammen med Kirsten Benum, og «Dissosiasjon og relasjonstraumer. Integrering av det splittede jeg» (2012) sammen med Kirsten Benum og Marianne Jakobsen.

Tema: «Dissosiasjon – ikke så sært som man kanskje skulle tro?»

Møtet varer til cirka klokken 20:30.

Vin fås kjøpt (kontant betaling eller vipps)

Seniorforum 60+ er et åpent faglig og sosialt forum for psykologer fra 60 år, både de som er i jobb og de som er pensjonerte. Formålet er å skape et faglig møtested og belyse aktuelle psykologiske temaer gjennom foredrag, innlegg og diskusjon.

Neste møte: 23. april
Foredragsholder: Psykologspesialist Kim Larsen
Tema: «Personale i psykisk helsevern og selvmord»

Ønsker du å være med å videreutvikle forumet ved å delta i styringsgruppa? Arbeidet er hyggelig og interessant. Ta kontakt med Rita Svendsen!