YPU-aktuelt

Her vil nyheter fra utvalget og viktig informasjon til målgruppen publiseres.

Medlemskveld i regi av Yngre psykologers utvalg og lokalavdelingene i Oslo og Akershus.

Torsdag 30. august kl 19:00 inviterer Yngre psykologers utvalg i Norsk psykologforening, Oslo lokalavdeling og Akershus lokalavdeling til medlemskveld med tema «Ny i arbeidslivet som psykolog».
Foredragsholder, forsker og forfatter Ingvild Sagberg vil i løpet av kvelden fortelle oss om utfordringer som psykologer ofte møter i sitt første møte med arbeidslivet etter endt utdanning. Mange ferske psykologer opplever vanskelige grenseoppganger mellom arbeid, fritid og kravene som stilles en. Sagberg vil med bakgrunn i egen forskning fortelle oss mer om disse utfordringene samt lære oss hvordan organisasjoner kan legge til rette for en god start i arbeidslivet.

25.02.2015 Yngre psykologers utvalg (YPU) inviterer til kveldsseminar med Arnstein Mykletun i Kulturhuset på Youngstorget i Oslo torsdag 19. mars 2015 kl. 18.30.

Kveldsseminaret er et sosialt og faglig arrangement, og baren er åpen under og etter seminaret.

11.10.2014 Yngre psykologers utvalg (YPU) inviterer til kveldsseminar med Svein Øverland i Kulturhuset på Youngstorget i Oslo 6. november 2014 kl. 20.00. Seminaret er gratis og forbeholdt psykologer og avgangsstudenter på profesjonsstudiet i psykologi.