Nye funksjoner på finnenpsykolog.no

Hånd holder i forstørrelsesglass

Nye funksjoner er på plass på finnenpsykolog.no. I tråd med manges ønsker, kommer nå hjemmesiden til psykologen frem straks en klient laster ned vedkommendes profil.

I tillegg har vi også tre forskjellige infovideoer på søkesiden, videoer som er fra Psykologforeningens hjemmeside. Det varierer hvilke videoer som vises over tid.  Det er også ført opp flere lenker på Psykologforeningens hjemmeside  slik at alle potensielle klienter skal finne finnenpsykolog.no.

Det har kommet mange innspill til temaer under standard avkryssing, men vi kan ikke ha for mange – da blir listen for lang. Nye avkrysningsmuligheter er:

• Seksualitet og kjønnsmangfold
  • Idrettspsykologi
  • Somatisk sykdom og psykisk helse.

Potensielle klienter kan nå også søke på når på døgnet psykologene har timer (Dagtid/kveldstid/dag og kveldstid/for tiden ingen ledige timer) og de kan søke etter Avtalespesialister.

Stadig flere psykologer registrerer seg på finnenpsykolog.no, hittil er det rundt 375.

Kjenner du til flere som driver praksis uten å være registrert på finnenpsykolog.no? Det er gratis å registrere seg for medlemmer!