Finnenpsykolog – oppdatert!

Publikumstjenesten som skal gjøre det enklere å søke etter ledig psykolog, er i stadig utvikling. Her er noen tips til deg som ønsker å oppdatere profilen din

Nå kan det søkes på fylke, og det er lagt til tre nye temaer som kan innlemmes i den enkelte psykologs profil: eksistensielle/religiøse problemstillinger, pårørendeveiledning og samlivsutfordringer.

I tillegg kan du opplyse om du er avtalespesialist. Psykologer som allerede er registrert, kan gå inn og. krysse oppdater profilen sin på disse områdene. Både tema og arbeidsform er søkbart i tillegg til fritekstfeltet. Og du kan søke på flere ting samtidig. Vi vil i løpet av kort tid gå aktivt ut og markedsføre Finnenpsykolog for brukerne.

Du som er psykolog kan også gå inn fra inn på siden www.finnenpsykolog.no , og via lenken «For psykologer». Dette blir den nye hovedveien for å registrere seg og for å foreta endringer i registreringen.

Psykologforeningen anbefaler at du som har en liten eller stor praksis, registrerer deg slik av fremtidige pasienter finner en psykolog!