Medlemsfordeler

illustrasjon_samarbeid

Som medlem hos oss får du mange faglige og økonomiske fordeler.

Fordelene dine

Som medlem hos oss kan du benytte deg av avtalene til Akademikerne Pluss.

Akademikerne Pluss er en sammensetning av 10 fagforeninger med til sammen over 100 000 medlemmer. Vi jobber for at du som medlem skal få de beste fordelene og tilbudene. Dette sikrer gode vilkår for deg.

Akademikerne Pluss forhandler bank- og forsikringsavtaler, samt andre fordeler.

Les mer om alle medlemsfordelene på Akademikerne Pluss:

Flere grunner til å bli medlem:

• Redusert pris på kursene i spesialistutdanningen
  • Redusert pris på andre kurs og konferanser
  • Juridisk rådgivning innen lønn- og arbeidsvilkår, helserett og annen relevant lovgivning
  • Bistand ved lønnsforhandlinger
  • Veiledning og hjelp gjennom kollegastøtteordningen
  • Mulighet til å registrere seg på vår søketjeneste Finn en psykolog, hvor publikum kan finne psykologer over hele landet
  • Invitasjon til faglige og fagpolitiske møter i lokalavdelingene og interesseforeningene
  • Fond til videre- og etterutdanning
  • Lederstipend
  • Tidsskrift for Norsk psykologforening i posten hver måned
  • Visittkort og stempler

Psykologforeningen har en avtale med The Card.

Vi har satt opp en bestillingsløsning hvor du, som medlem, enkelt kan bestille visittkort.

Psykologforeningens logo ligger klar, og du kan velge om du vil trykke timekort på baksiden. Hvis du ønsker endringer, så hjelper The Card deg uten ekstra kostnad.

Som medlem av Psykologforeningen kan du skaffe deg stempel med medlemslogo.

• Et stempel som viser at du er medlem av Psykologforeningen skal være et kvalitetsstempel, og kan for eksempel brukes til fakturaer, rapporter og innkallingsbrev.
  • Stempel kan kjøpes hos KC Follo, ved Petter Gjermstad
  • Send en epost til petter@kcfollo.no for bestilling

Akademikerne Pluss har i samarbeid med Psykologforeningen utviklet en app der du enkelt kan få tilgang til medlemsavtalene dine.

Selskapet forhandler medlemsfordeler for tolv foreninger i hovedsammenslutningen Akademikerne, blant dem Psykologforeningen.

Akademikerne Pluss jobber for at du som medlem skal få de beste fordelene og tilbudene innen blant annet bank og forsikring. Nye medlemsfordeler lanseres fortløpende.

Last ned appen A+ Psykologforeningen og logg inn for å sjekke dine medlemsfordeler.

Ansvarsforsikring Fakturainformasjon

Som medlem kan du søke våre fond og stipender