Medlemsaktiviteter

Kalenderbok med innskripsjonen "Save the date"

Kommende aktiviteter:
Torsdag 10. oktober kl 19: Medlemskveld/nominasjonsmøte. Valg av delegater til landsmøte (mer informasjon kommer).

Norsk Psykologforening, avdeling Vestfold avholder hoveddelen av sine medlemsmøter på Peppes Pizza i Tønsberg, på "Røda Rummet" i 2. etg (med noen unntak, så følg med!). Vi avholder rundt 3-5 møter i året. Da inviterer vi ofte en fagperson som innleder om et aktuelt tema, og legger opp til interessant diskusjon og hyggelig samvær utover kvelden.

I 2019 har vi hatt Håkon Skard på medlemskveld da han nylig hadde annonsert sitt presidentkandidatur, og også tatt imot han og Andreas Høstmælingen til debatt ledet av psykologitidsskriftets sjefredaktør Bjørnar Olsen. Vi har tidligere på året også holdt kveld med tema diagnosekritikk, der flere psykologer i Vestfold kom med innlegg før en frisk plenumsdebatt.
Npf Vestfold ønsker å skape fora for medlemmene for faglig påfyll og muligheter til utveksling av refleksjoner og erfaring med andre medlemmer. Vi ønsker 'ta tempen' på temaer som opptar våre medlemmer og hører gjerne innspill fra medlemmer om hvilke tema som er ønsket at vi tar opp på medlemskveldene våre. Ønsker du holde et innlegg om et fagtema som opptar deg, tar vi gjerne imot din henvendelse.
Hvert år arrangerer vi fagdag for medlemmene i NPF Vestfold. Info om fagdag 2020 kommer på nyåret.
Velkommen!

Bank og forsikring

Gjennom våre avtaler med Danske bank og Storebrand får du fordelaktige bank- og forsikringstilbud.

Visittkort/timekort/stempel

Visittkort/timekort

Psykologforeningen har inngått avtale med nettjenesten The Card som tilbyr medlemmene produksjon av visittkort med Psykologforeningens logo til redusert pris.

Stempel

Som medlem av Norsk psykologforening kan du skaffe deg stempel med medlemslogo. Et stempel som viser at du er medlem av Psykologforeningen, skal være et kvalitetsstempel, og kan for eksempel brukes til fakturaer, rapporter og innkallingsbrev.

Logg inn til Min side for mer informasjon