Vestfold

Her finner du informasjon om lokalavdelingen din, kommende begivenheter og andre aktualiteter.

Vi jobber for å ivareta medlemmenes arbeidstakerinteresser, samt å støtte faglig utvikling og profesjonell bevissthet. I tillegg ønsker vi å være en sosial og støttende arena for medlemmene i fylket vårt.

Anne-Kristin Imenes (Leder og webansvarlig)

Sandra Ekelund Eidhamer (Nestleder)

Simen Mjøen Larsen (Sekretær)

Paul Andre Myhrer (Kasserer)

Silje Lyngnes Granlund (Lønns - og arbeidsmarkedsutvalg)

Velkommen til Vestfold avdeling av Norsk psykologforening! Lokalavdelingen vår har rundt 350 medlemmer. Brorparten av disse er ansatt i Sykehuset i Vestfold. En del av medlemmene våre er privatpraktiserende psykologer, og det er også en håndfull ansatt i Bufetat, NAV, kommune og fylkeskommune og ulike stiftelser.

Vi har medlemsmøter på Peppes Pizza i Tønsberg, i 2. etg. Vi avholder rundt 3-5 møter i året. Da inviterer vi ofte en fagperson som innleder om et aktuelt tema, og legger opp til interessant diskusjon og hyggelig samvær utover kvelden.  Npf Vestfold ønsker å skape fora for medlemmene for faglig påfyll og muligheter til utveksling av refleksjoner og erfaring med andre medlemmer. Ønsker du holde et innlegg om et fagtema som opptar deg, tar vi gjerne imot din henvendelse. Hvert år arrangerer vi fagdag for medlemmene.

På sidene våre vil dere finne en del informasjon om lokalavdelingen vår, som arrangementer, tillitsvalgtarbeid, områder vi er spesielt opptatt av, samt annen aktuell informasjon. Send oss gjerne forslag til medlemsaktiviteter, innspill til våre hjemmesider eller andre synspunkter på lokalavdelingens virksomhet, slik at vi kan være en best mulig lokalavdeling for våre medlemmer.

NB! Referater fra styrets arbeid i lokalavdelingen er kun tilgjengelig dersom man er logget inn med medlemsnummer og passord.