Vestfold

Velkommen til Vestfold avdeling av Norsk psykologforening! Lokallaget vårt har rundt 190 medlemmer. Brorparten av disse er ansatt i Sykehuset i Vestfold. En del av medlemmene våre er privatpraktiserende psykologer, og det er også en håndfull ansatt i Bufetat, NAV, kommune og fylkeskommune og ulike stiftelser.

På sidene våre vil dere finne en del informasjon om lokallaget vårt, som arrangementer, tillitsvalgtsarbeid, områder vi er spesielt opptatt av, samt annen aktuell informasjon. Send oss gjerne forslag til medlemsaktiviteter, innspill til våre hjemmesider eller andre synspunkter på lokallagets virksomhet, slik at vi kan være et best mulig lokallag for våre medlemmer.

NB! Referater fra styrets arbeid i lokalavdelingen er kun tilgjengelig dersom man er logget inn med medlemsnummer og passord.

Spørsmål til websiden? Kontakt Patrick Faaland ,

Oversikt over leder og styret Norsk psykologforening Vestfold, 2016.

Oversikt over tillitsvalgte.

Oversikt over psykologer i Vestfold, privatpraktiserende og avtalespesialister.