Her finner du eventuelle nyheter og informasjon om kommende medlemsmøter.

Julebord 2018

Vi i styret i NPF Troms har gleden av å invitere til julebord lørdag 24. november!

Julebordet arrangeres på Bikuben i Tromsø, og begynner klokken 18.00. Vi byr på god, tradisjonell julemat. Drikke til maten og utover kvelden kan kjøpes i baren. I år vil det bli en liten egenandel på 100,- som betales inn til konto 8101 37 54926 innen påmeldingsfristen 11. november. Husk å skrive navn ved innbetaling av egenandel!

Påmelding sendes til  npftroms@gmail.com  innen 11. november. Påmeldingen er gjeldende når vi har mottatt egenandel. Det er begrenset antall plasser (50 stk), så her gjelder først-til-mølla prinsippet.

Hvis du er medlem av NPF Troms, og ikke jobber i Tromsø, dekker NPF utgifter for billigste reisevei. Ved behov for overnatting dekker NPF utgifter for hotell på inntil 699 kroner. Dette er prisen for et rom på Smarthotel Tromsø. Ønsker du å benytte deg av et dyrere hotellopphold må du selv betale mellomlegget. Reiseregning må være styret i hende senest en måned etter julebordet. For informasjon og mal for reiseregning, se  https://www.psykologforeningen.no/medlem/lokalavdelinger/troms

Håper du kan komme og tilbringe kvelden sammen med oss!