Aktuelt

Her vil det ligge aktuelle og tidligere aktuelle artikler, linker, informasjon om presentasjoner etc

Onsdag 16. november og torsdag 17. november 2016 arrangerer Nasjonalt kompetansesenter for psykisk helsearbeid (NAPHA) på oppdrag fra Helsedirektoratet nasjonal nettverkssamling for psykologer i kommunene og deres ledere.

Vi vil gjerne høre deres mening angående saker som skal bli tatt opp på Landsmøte i november 2016. Dette omhandler spesialistforløpet og forslag til endringer i forhold til antall spesialistutdannelser. Vi har fått forespørsel om å uttlale oss med hensyn til habiliterings- og eldrepsykologi. Slik som det foreligger nå er ikke disse to områdene egne spesialistutdannelser.

I november 2014 fikk lokallaget NPF besøk av Per Isdal med foredraget Smittet av vold. Foredraget kan dere lese her