Sør-Trøndelag

Velkommen til Sør-Trøndelag lokalavdeling sin hjemmeside. I Sør-Trøndelag har vi over 500 ordinære medlemmer, i tillegg til snart 200 studentmedlemmer.

Styret i lokalforeningen Sør Trøndelag består av åtte stk, pluss en studentrepresentant. Informasjon om arrangementer etc blir hovedsakelig sendt via e-post, men vi prøver også å oppdatere denne siden. På denne siden finner du referat fra alle styremøter, samt årsmøter (obs! krever innlogging). Du finner også kontaktinformasjon på oss i styret, på kollegastøtteveiledning og tillitsvalgte.

I løpet av året planlegger vi å arrangere to medlemsmøter, ett fagpolitiske møter, og et større seminar, for mer informsjon se "medlemsaktivitet". Vi inviterer også DEG til  å bidra, og det er mulig å søke økonomisk støtte til arrangement fra lokalforeningen. Hvis du har ønsker eller tips for tema til medlemsmøter eller seminar, ta kontakt med en av oss i styret.

Styret i NPF Sør-Trøndelag består i 2018 av til sammen sju engasjerte medlemmer, i tillegg til to medlemmer som har permisjon.

Ønsker du å utvikle et prosjekt eller arrangere et arrangement som fremmer psykologfaglig kunnskap, men mangler økonomiske midler til å gjennomføre?

Liste over tillitsvalgte i Sør-Trøndelag.

Kontaktinformasjon kollegastøtter.

Oversikt over medlemsaktivitet i regi av lokalforeningen

Aktuelle lenker.