Oslo NPF inviterer til møte med visepresident Arnhild Lauveng 15. mars kl. 18 - 20, med mingling til 22.00

Det har lenge vært et ønske fra Psykologforeningen sentralt å ha mer kontakt med medlemmene av foreningen, og vi inviterer derfor til medlemsmøte den 15. mars fra kl 18:00-20:00.

Kjære alle medlemmer i Osloavdelingen av Norsk psykologforening!

Dørene åpner kl. 17.30 og lukkes kl. 22.00. Det blir mulighet for å mingle med kolleger og det serveres tapas med mer, så meld deg på snarest ved å trykke på lenken, slik at vi får et anslag på hvor mye mat og drikke vi bør kjøpe inn.

Møtet er med visepresident med ansvar for fag i Psykologforeningen, Arnhild Lauveng. Visepresidenten ønsker blant annet en dialog med oss knyttet til Psykologforeningens arbeid for å påvirke spesialisthelsetjenesten og kommunehelsetjenesten. Hvis du ønsker å vite mer om hva Psykologforeningen gjør for å påvirke vår arbeidshverdag er dette en glimrende mulighet for å få informasjon om dette, og også en mulighet for å snakke direkte med visepresidenten om hva du synes foreningen bør fokusere mer på.

Vi gleder oss til å møtes igjen og ser frem til å kunne diskutere Psykologforeningens arbeid over litt mat og drikke i Psykologforeningens hus i Kirkegata 2.

Velkommen!

Påmelding innen 11. mars kl. 12.00