Forslag til styremedlemmer

Valg til styret 2018

Du finner valgkomiteens forslag til styremedlemmer i saken

Silje Folge Bungum

Silje Folge Bungum var ferdigutdannet psykolog i 2006. Medlem av styret siden 2012. I 2016 ble hun ferdig spesialist i rus- og avhengighetspsykologi. Har tidligere vært seksjonstillitsvalgt og avdelingstillitsvalgt i Oslo Universitetssykehus, og nå nylig valgt til verneombud på sin nåværende arbeidsplass på døgnseksjonen ved Nydalen DPS.

Margaret Ford

Margaret Ford ble utdannet psykolog i 1987. Jobber som forsker ved NOVA, Senter for velferds- og arbeidslivsforskning ved Høyskolen i Oslo og Akershus (HiOA). I styret av Oslo lokalavdeling av NPF siden 2006. Hun har deltatt på flere landsmøter og ledersamlinger. Hun er tillitsvalgt for NPF på HiOA og har tidligere vært i spesialistutvalget for arbeids- og organisasjonspsykologi i NPF, og leder av NOS (Norsk Organisasjonspsykologisk Selskap). Særlig opptatt av NPFs tilbud til psykologene som jobber med forskning /undervisning og arbeidslivsrettet virksomhet. Foreslås gjenvalgt som styremedlem av Oslo lokalavdeling av Norsk Psykologforening.

Kontakt med en kollegastøtte har vist seg å være til god hjelp for å komme videre i yrkeslivet.

Blomster til avdøde medlemmer

Oslo lokalavdeling ønsker å sende blomster til bisettelsen når medlemmer av NPF i Oslo dør. Ved dødsfall ønsker vi derfor at leder for lokalavdelingen kontaktes på telefon ‭+47 918 12 983.

Økonomisk støtte

Vi kan gi økonomisk støtte til medlemsaktiviteter, f. eks. psykologmøter på arbeidsplassen, tillitsvalgtmøter etc. Søknad med angivelse av formål, antall deltakere og kostnad sendes til Marte Engen . Pengene utbetales etter tilsagn og mot kvittering og kortfattet rapport fra møtet i ettertid.