Medlemsmøte på Litteraturhuset 15. novemberkokken 1800

"Psykoterapi – samme hva vi gjør?"

Oslo lokalavdeling inviterer i samarbeid med Akershus lokalavdeling til medlemsmøte på Litteraturhuset 15. november klokken 18.00.

Forholdet mellom terapiretningene har beveget seg fra skyttergravskrig via eklektisme til en økende interesse for integrasjon mellom retningene. Det er nå utbredt konsensus om at det finnes fellesfaktorer, og at arbeidsalliansen utgjør den viktigste. Betyr dette at det er det samme hva vi gjør bare vi er på bølgelengde med klientene våre?

Les mer om  arrangementet her

Blomster til avdøde medlemmer

Oslo lokalavdeling ønsker å sende blomster til bisettelsen når medlemmer av NPF i Oslo dør. Ved dødsfall ønsker vi derfor at leder for lokalavdelingen kontaktes på telefon ‭+47 918 12 983.

Kontakt med en kollegastøtte har vist seg å være til god hjelp for å komme videre i yrkeslivet.

Økonomisk støtte

Vi kan gi økonomisk støtte til medlemsaktiviteter, f. eks. psykologmøter på arbeidsplassen, tillitsvalgtmøter etc. Søknad med angivelse av formål, antall deltakere og kostnad sendes til Marte Engen . Pengene utbetales etter tilsagn og mot kvittering og kortfattet rapport fra møtet i ettertid.