Oslo

Velkommen til hjemmesiden til Oslo lokalavdeling av Norsk psykologforening (NPF). Lokalavdelingen er den største i NPF. Vi har over 2000 medlemmer, noe som utgjør ca 25 prosent av Norges psykologer. Vi samordner foreningens aktivitet og ivaretar lokalt medlemmenes medbestemmelse i foreningen gjennom landsmøte-forberedelser og valg av delegater til landsmøtet. Vi fungerer også som høringsinstans og skal ellers ivareta medlemmenes faglige og økonomiske interesser. Styret i lokalavdelingen består av 12 personer, det samme antall kan avdelingen sende til NPFs landsmøte. Disse blir valgt av årsmøtet, og skal ivareta interessene til Oslo-psykologene. Oslo lokalavdeling vil informere medlemmene om sin aktivitet gjennom blant annet via disse nettsidene.

Oslo lokalavdeling støtter diverse medlemssarangementer og møter med økonomisk støtter. Informasjon og retningslinjer  om dette finner du her

• Leder for Oslo lokalavdeling er Birgit Aanderaa
  • Lokal webredaktør er Mehdi Farshbaf

NB! For å få tilgang til referater og brev fra presidenten, må du være innlogget som medlem.

Osloaktuelt Akuelt fra Oslo

Oslo lokalavdeling av Norsk psykologforening arrangerer politisk debatt i forbindelse med høstens kommunevalg. Partiene i Oslo er blitt utfordret til å komme til debatt om psykisk helse i Oslo.

Dato: 21. August 2019

Tidspunkt: 19-21

Sted: Kulturhuset (hovedrommet), Youngs gate 6

Den 24. mai kl 1830 inviterer Oslo og Akershus lokalavdeling alle lokalmedlemmer til sommerfest på Dattera til Hagen på Grønland. For påmelding gå inn her

Trykk her for mer informasjon

Velkommen til frokost, kaffe og kake som serveres i psykologforeningens lokaler 1. mai fra kl. 10.00. Her vil du møte hyggelige kolleger du kan skravle med under frokosten og møte nye bekjente å gå sammen med i toget senere om du vil.

Gjennomført årsmøte

Oslo lokalavdeling gjennomførte den 17. januar sitt årsmøte på Litteraturhuset

Oslo lokalavdeling av Psykologforeningen inviterer til årsmøte den 17. januar på Litteraturhuset kl 17.30.

Velkommen!

Her finner du årsberetningen samt dagsorden for årsmøtet.

Innstilling fra valgkomiteen til nytt styre i Osloavdelingen av Norsk psykologforening.

Her finner du innstillingen

Blomster til avdøde medlemmer

Oslo lokalavdeling ønsker å sende blomster til bisettelsen når medlemmer av NPF i Oslo dør. Ved dødsfall ønsker vi derfor at leder for lokalavdelingen kontaktes på telefon ‭+47 918 12 983.

Kontakt med en kollegastøtte har vist seg å være til god hjelp for å komme videre i yrkeslivet.

Økonomisk støtte

Vi kan gi økonomisk støtte til medlemsaktiviteter, f. eks. psykologmøter på arbeidsplassen, tillitsvalgtmøter etc. Søknad med angivelse av formål, antall deltakere og kostnad sendes til Marte Engen . Pengene utbetales etter tilsagn og mot kvittering og kortfattet rapport fra møtet i ettertid.