Oslo

Velkommen til hjemmesiden til Oslo lokalavdeling. Lokalavdelingen er den største i Norsk psykologforening. Vi har over 2000 medlemmer, noe som utgjør ca 25 prosent av Norges psykologer. Vi samordner foreningens aktivitet og ivaretar lokalt medlemmenes medbestemmelse i foreningen gjennom landsmøte-forberedelser og valg av delegater til landsmøtet. Vi fungerer også som høringsinstans og skal ellers ivareta medlemmenes faglige og økonomiske interesser. Styret i lokalavdelingen består av 12 personer. Disse blir valgt av årsmøtet, og skal ivareta interessene til Oslo-psykologene. Oslo lokalavdeling vil informere medlemmene om sin aktivitet gjennom blant annet via disse nettsidene.

Oslo lokalavdeling støtter diverse medlemssarangementer og møter med økonomisk støtter. Informasjon og retningslinjer  om dette finner du her

• Leder for Oslo lokalavdeling er Inger Marie Andreassen
  • Lokal webredaktør er Mehdi Farshbaf

NB! For å få tilgang til referater og brev fra presidenten, må du være innlogget som medlem.

Osloaktuelt Akuelt fra Oslo

NPF inviterer til grunnkurs for tillitsvalgte våren 2019

Påmelding senest fredag 23. november 2018

NPF inviterer til grunnkurs for tillitsvalgte høsten 2018

Påmelding senest mandag 25. juni 2018.

Oslo lokalavdeling av Norsk psykologforening

Inviterer til årsmøte 1. februar 2018, kl. 17.00-18.30, Norsk Psykologforenings lokaler, Kirkegata 2

Du finner valgkomiteens forslag til styremedlemmer i saken

Oslo lokalavdeling fikk under årsmøtet valgt en ny leder. Den nye lederen heter Inger Marie Andreassen og er utdannet psykolog ved UiO. Under følger en liten uttalelse fra den nye lederen

Oslo Lokalavdelings Årsmelding for ble forelagt årsmøtet den 3. mars.

Blomster til avdøde medlemmer

Oslo lokalavdeling ønsker å sende blomster til bisettelsen når medlemmer av NPF i Oslo dør. Ved dødsfall ønsker vi derfor at leder for lokalavdelingen kontaktes på telefon ‭+47 992 33 966‬.

Kontakt med en kollegastøtte har vist seg å være til god hjelp for å komme videre i yrkeslivet.

Økonomisk støtte

Vi kan gi økonomisk støtte til medlemsaktiviteter, f. eks. psykologmøter på arbeidsplassen, tillitsvalgtmøter etc. Søknad med angivelse av formål, antall deltakere og kostnad sendes til Inger Marie Anreassen . Pengene utbetales etter tilsagn og mot kvittering og kortfattet rapport fra møtet i ettertid.