Møre og Romsdal

Her finner du informasjon om lokalavdelingen din, kommende begivenheter og andre aktualiteter.

Vi jobber for å ivareta medlemmenes arbeidstakerinteresser, samt å støtte faglig utvikling og profesjonell bevissthet. I tillegg ønsker vi å være en sosial og støttende arena for medlemmene i fylket vårt.

Ragnhild Ese (leder)

Linda Katrin Engesæth (styremedlem)

Marie Miciano (styremedlem)

Bjørn Olav Henden (kasserer)

Møre og Romsdal lokalavdeling har mer enn 200 medlemmer som er spredt rundt i fylket vårt. Den største arbeidsplassen for psykologene i fylket er Helse Møre og Romsdal HF, men stadig flere ansettes også i kommunene.

Styret i lokalavdelingen består for tiden av fire personer. Ta gjerne kontakt med en av oss dersom du har en sak som du mener er aktuell for oss i styret, eller om du selv kan tenke deg å delta i lokalarbeid som del av styret.

Hver lokalavdeling har sine kollegastøtter, som kan gi deg kollegiale råd. De yter ikke helsehjelp, og fører derfor ikke journal. Les mer om ordningen her.

Vidar Myklebust (Volda)
Tlf: 99 63 69 23