Hordaland

Velkommen til Hordaland lokalavdeling sin hjemmeside.

Hordaland er landets nest største lokalavdeling med rundt 1400 medlemmer. Rundt 400 er studenter.

Hordaland lokallag vil informere medlemmene om aktiviteter i foreningen gjennom disse nettsidene, samt vår Facebook-side. På hjemmesiden kan dere få tilgang til møtereferater, informasjon om kommende begivenheter, kunngjøringer på vegne av styret, opplysninger vedrørende tillitsvalgte, kollegastøtte, veiledere, og annen aktuell informasjon.

Styret i lokalavdelingen består av 12 personer. Styret blir valgt under Årsmøtet, som holdes hvert år i januar. Styret er opptatt av å ivareta interessene til medlemmene i Hordaland lokallag, samt støtte faglige utvikling og profesjonell bevissthet. I tillegg er vi opptatt av å representere en sosial og støttende arena for medlemmene i fylket.

Forumet vårt på Facebook er hyppig besøkt. På forumet får dere fortløpende nyttig informasjon og anledning til å stille spørsmål. Oppdatert antall medlemmer på Facebook-gruppen vises under ikonet til høyre.

Årsmøtepapirer

Vi ønsker å etablere bedre møteplasser for tillitsvalgte i vårt område for at tillitsvalgte kan utveksle erfaringer og støtte hverandre.
Mer informasjon kommer.

For å presentere kurs på denne siden kan du sende mail til styret:  psykologforeningenhordaland@gmail.com

Kontakt oss for å få tilsendt referater.

Kollegastøtte er en ordning hvor Psykologforeningen i Hordaland betaler for opp til tre psykologtimer for medlemmene våre.

Psykologspesialister som kan tilby veiledning.

Her legges det ut høringsuttalelser som NPF Hordaland lokalavdeling har skrevet.

Her legges det ut informasjon fra Seniorforum Hordaland.

Antall følgere, juni 2020: 468

Kollegastøtte

Hordaland lokallag har kollegastøtte for medlemmer som har behov for å drøfte faglige og etiske problemstillinger. Les mer om kollegastøtte.