Hordaland

Her finner du informasjon om lokalavdelingen din, kommende begivenheter og andre aktualiteter.

Vi jobber for å ivareta medlemmenes arbeidstakerinteresser, samt å støtte faglig utvikling og profesjonell bevissthet. I tillegg ønsker vi å være en sosial og støttende arena for medlemmene i fylket vårt.

Michelle Farooqui (leder)

Maria Norheim (nestleder)

Mar Dokken (økonomiansvarlig)

Sofie Kverkild (vara)

Elisa Sætre (sekretær)

Edwin Nordstrøm (kontakt kollegastøtte)

Bibi Hj. Schjødt (nettverkskoordinator)

Inger Øxnevald (kommunikasjonsansvarlig)

Valeria Markova (styremedlem)

Kristin Aadland (studentrepresentant)

Hordaland er landets nest største lokalavdeling med rundt 1400 medlemmer. Rundt 400 er studenter.

Hordaland lokallag vil informere medlemmene om aktiviteter i foreningen gjennom disse nettsidene, samt vår Facebook-side. På denne oppslagssiden finner du kunngjøringer på vegne av styret, opplysninger vedrørende tillitsvalgte, kollegastøtte, veiledere, og annen aktuell informasjon. Møtereferater er tilgjengelige på forespørsel.

Styret i lokalavdelingen består av ni personer, inkludert to studentmedlemmer. Styret blir valgt under Årsmøtet, som holdes hvert år i februar. Styret er opptatt av å ivareta interessene til medlemmene i Hordaland lokalavdeling, samt støtte faglige utvikling og profesjonell bevissthet. I tillegg er vi opptatt av å representere en sosial og støttende arena for medlemmene i regionen.