Hordaland

Velkommen til Hordaland lokalavdeling sin hjemmeside.

Hordaland er landets nest største lokalavdeling med rundt 1400 medlemmer. Rundt 400 er studenter.

Hordaland lokallag vil informere medlemmene om aktiviteter i foreningen gjennom disse nettsidene, samt vår Facebook-side. På hjemmesiden kan dere få tilgang til møtereferater, informasjon om kommende begivenheter, kunngjøringer på vegne av styret, opplysninger vedrørende tillitsvalgte, kollegastøtte, veiledere, og annen aktuell informasjon. For en fortløpende oversikt over begivenheter som har vært så langt klikk her.

Styret i lokalavdelingen består av 12 personer. Styret blir valgt under Årsmøtet, som holdes hvert år i januar. Styret er opptatt av å ivareta interessene til medlemmene i Hordaland lokallag, samt støtte faglige utvikling og profesjonell bevissthet. I tillegg er vi opptatt av å representere en sosial og støttende arena for medlemmene i fylket.

Forumet vårt på Facebook er hyppig besøkt. På forumet får dere fortløpende nyttig informasjon og anledning til å stille spørsmål. Oppdatert antall medlemmer på Facebook-gruppen vises under ikonet til høyre. Til dere som ikke er medlem på Facebook vil viktig informasjon bli publisert på disse sidene og sendes på mail.

Årsmøtepapirer

Hordaland lokalavdelings forhandlingsutvalg (FU) jobber for at tillitsvalgte skal ha et nettverk å drøfte aktuelle saker med.

For å presentere kurs på denne siden kan du sende mail til styret:  psykologforeningenhordaland@gmail.com

Kontakt oss for å få tilsendt referater.

Kollegastøtte er en ordning hvor Psykologforeningen i Hordaland betaler for opp til tre psykologtimer for medlemmene våre.

Psykologspesialister som kan tilby veiledning.

Her legges det ut høringsuttalelser som NPF Hordaland lokalavdeling har skrevet.

Her legges det ut informasjon fra Seniorforum Hordaland.

Medlemstall februar 2018: 893

Kollegastøtte

Hordaland lokallag har kollegastøtte for medlemmer som har behov for å drøfte faglige og etiske problemstillinger. Les mer om kollegastøtte.