Hedmark

Her finner du informasjon om lokalavdelingen din, kommende begivenheter og andre aktualiteter.

Vi jobber for å ivareta medlemmenes arbeidstakerinteresser, samt å støtte faglig utvikling og profesjonell bevissthet. I tillegg ønsker vi å være en sosial og støttende arena for medlemmene i fylket vårt.

Styret:

Lene Engen Kleppe
(leder)

Kristin Haugholt
(nestleder og kontakt for kommuneansatte)

Sigurd Namstad Ruud
(nestleder og kontakt for spesialisthelsetjenesten)

Trine Vestad
(økonomiansvarlig)

Inger Jakobsen
(1. sekretær og kontakt for avtalespesialister)

Christina Rønning
(2. sekretær)

Espen Lundgren Sørli
(styremedlem)

Ragnhild Platou Borgersen
(webansvarlig)

Valgkomité:

Ingvild Rattsø Fasting

Øyvind Sandsether

Vi er over 240 medlemmer i Hedmark.

Styret i Hedmark lokalavdeling pleier å arrangere et årsmøte på nyåret, et årlig faglig seminar, samt et medlemsmøte. Informasjon om dette sendes ut på mail til alle medlemmene i lokalavdelingen. Du finner også informasjon på vår Facebook-side Npf Hedmark.

Ta kontakt med styret vårt hvis du har forslag til sosiale eller faglige aktiviteter!

Følg oss på Facebook - Npf Hedmark - for oppdatert informasjon om sosiale og faglige arrangementer.