Vårseminaret 2016

NPF Hedmark samlet i overkant av 60 medlemmer til vårseminar med Didrik Heggdal den 14. april 2016. Seminaret ble holdt på Hamarstua spiseri på Domkirkeodden.

Heggdal benyttet dagen til å gi en innføring i BET - Basal eksponeringsterapi, en behandlingsmodell hvor psykisk lidelse forstås som resultat av fobisk unngåelse av negative følelser og indre opplevelser.  BET er spesielt rettet mot pasienter med alvorlige adferdsproblemer og høy symptombelastning, pasienter som ofte har vært i behandling gjennom mange år uten bedring. Deltakerne lot seg engasjere til å spille spørsmål, komme med innspill, samt å delta i rollespill underveis. Med god mat og lange pauser var seminaret også en god arena for å møte gamle og nye psykologkollegaer.

Bank og forsikring

Gjennom våre avtaler med Danske bank og Storebrand får du fordelaktige bank- og forsikringstilbud.

Visittkort/timekort/stempel

Visittkort/timekort

Psykologforeningen har inngått avtale med nettjenesten The Card som tilbyr medlemmene produksjon av visittkort med Psykologforeningens logo til redusert pris.

Stempel

Som medlem av Norsk psykologforening kan du skaffe deg stempel med medlemslogo. Et stempel som viser at du er medlem av Psykologforeningen, skal være et kvalitetsstempel, og kan for eksempel brukes til fakturaer, rapporter og innkallingsbrev.

Logg inn til Min side for mer informasjon