Temakveld med Gisken Holst

Møte med Gisken Holst

NPF Hedmark arrangerte temakveld om fagetikk, rolle og profesjon i forbindelse med vårt årsmøte, 30. januar 2014. Leder av Fagetisk råd, Gisken Holst, tok turen ens ærend fra Bergen for å delta, og gav uttrykk for å sette stor pris på invitasjonen.

Dette var første gang hun var invitert til et lokallag for å holde innlegg, så vi gleder oss over å være i forkant på dette viktige temaet. 25 medlemmer deltok, og det var god stemning, smakfull pizza og ikke minst en innholdsrik og meningsfylt kveld med spennende tema og diskusjoner. Innledningsvis ble lokallagets årsberetning, budsjett og regnskap presentert og det ble gjennomført valg av styremedlemmer og verv. Espen Kristoffersen ønskes velkommen som nytt styremedlem, og Line Lysbakken takkes for lang og verdifull innsats som nestleder i styret. Vi beholder Line i styret og som medlem i LAU i neste årsmøteperiode, og Lene Engen og Ingvild Moen overtar som nestledere. Karin Borg og Silje Baade takkes også for tiden i styret. For å lese om andre endringer og referat fra kvelden, kan du logge inn på «Mine sider».