Oppdatering fra styret

Da er vi godt inne i et nytt styreår, og etter nylig avviklet årsmøte så er det klart at NPF Hedmark går inn i 2013 med et større styre enn på lang tid. Første styremøte avholdes 21. februar, hvor nytt styre vil konstitueres.

Det har lenge vært et ønske å få inn en større bredde i styret, hvor de fleste store arbeidsområder for psykologer i Hedmark er representert. Kommune, sykehus, privatpraktiserende og sågar de pensjonerte er representert blant de som nå er valgt inn.

Etter et vellykket årsmøte med gode og inspirerende innlegg fra Pål Grøndal og May-Britt Hagen, har styret nå fokus på forberedelser til marsseminaret med Einar Øverenget den 14. mars 2013. Invitasjonene er sendt ut, og påmeldingene strømmer inn. Vi håper så mange som mulig har anledning til å delta. Det kan for øvrig nevnes at hele 28 medlemmer møtte på årsmøtet. Vi i styret er veldig glad for oppslutning rundt de arrangement som avvikles, og dette er således en lovende start på 2013. Vi gleder oss til fortsettelsen.

For de interesserte ligger referater fra styremøter, samt andre interne arrangement, under fanen "Styremøtereferater". NB: Denne fanen blir først synlig når man er innlogget på NPF sine sider. Her ligger det også en oppsummering fra temakvelden med flere bilder.