Medlemsmøtet 2015

Det ble et spennende medlemsmøte den 19.11.2015 for alle de oppmøtte da de juridiske sidene ved psykologers arbeid – sett utenifra, var tema for dagen.

Jurist Christian Zimmermann fra Psykologforeningen, pasient- og brukerombud Tom Østhagen, Fylkeslege Trond Lutnæs og sykehusjurist Geir Berg la alle frem nyttige perspektiver på dagens tema og rundet det hele av med en spennende og matnyttig debatt. Hovedbudskapet fra alle fire var: Er du i tvil om det juridiske, så spør!

Bank og forsikring

Gjennom våre avtaler med Danske bank og Storebrand får du fordelaktige bank- og forsikringstilbud.

Visittkort/timekort/stempel

Visittkort/timekort

Psykologforeningen har inngått avtale med nettjenesten The Card som tilbyr medlemmene produksjon av visittkort med Psykologforeningens logo til redusert pris.

Stempel

Som medlem av Norsk psykologforening kan du skaffe deg stempel med medlemslogo. Et stempel som viser at du er medlem av Psykologforeningen, skal være et kvalitetsstempel, og kan for eksempel brukes til fakturaer, rapporter og innkallingsbrev.

Logg inn til Min side for mer informasjon