Ledersamlingen 2016

Lene Engen Kleppe deltok 8.februar på ledersamling i Psykologforeningen som stedfortreder for vår leder Ingvild K.Moen.

Psykologforeningen avholder en slik ledersamling for lokallagslederne årlig. På årets møte ble det snakket mye om årets Landsmøte og de sakene som kan bli aktuelle der. Beregningene viser at Hedmark vil ha fire delegater som kan sendes til Landsmøtet, og det vil til høsten avholdes valg i lokallaget der det skal avgjøres hvem som skal representere oss på høstens Landsmøte.

Bank og forsikring

Gjennom våre avtaler med Danske bank og Storebrand får du fordelaktige bank- og forsikringstilbud.

Visittkort/timekort/stempel

Visittkort/timekort

Psykologforeningen har inngått avtale med nettjenesten The Card som tilbyr medlemmene produksjon av visittkort med Psykologforeningens logo til redusert pris.

Stempel

Som medlem av Norsk psykologforening kan du skaffe deg stempel med medlemslogo. Et stempel som viser at du er medlem av Psykologforeningen, skal være et kvalitetsstempel, og kan for eksempel brukes til fakturaer, rapporter og innkallingsbrev.

Logg inn til Min side for mer informasjon