Årsmøtet 2016

Årsmøtet for 2016 ble også i år kombinert med en temakveld.Denne gangen var president i Norsk Psykologforening Tor Levin Hofgaard invitert for å si noe om foreningens arbeid og tanker omkring "pakkeforløp".

Tor inviterte til spørsmål og innspill underveis, noe som resulterte i en åpen dialog rundt temaet. Psykologer i kommunen, i skolen, etisk komitè og landsmøtet var blant temaene som også ble belyst. Takk for en inspirerende og lærerik kveld! Med hilsen fra styret, Psykologforeningen i Hedmark lokalavdeling

Bank og forsikring

Gjennom våre avtaler med Danske bank og Storebrand får du fordelaktige bank- og forsikringstilbud.

Visittkort/timekort/stempel

Visittkort/timekort

Psykologforeningen har inngått avtale med nettjenesten The Card som tilbyr medlemmene produksjon av visittkort med Psykologforeningens logo til redusert pris.

Stempel

Som medlem av Norsk psykologforening kan du skaffe deg stempel med medlemslogo. Et stempel som viser at du er medlem av Psykologforeningen, skal være et kvalitetsstempel, og kan for eksempel brukes til fakturaer, rapporter og innkallingsbrev.

Logg inn til Min side for mer informasjon