Hedmark

Her finner du informasjon om lokalavdelingen din, kommende begivenheter og andre aktualiteter.

Vi jobber for å ivareta medlemmenes arbeidstakerinteresser, samt å støtte faglig utvikling og profesjonell bevissthet. I tillegg ønsker vi å være en sosial og støttende arena for medlemmene i fylket vårt.

Lene Engen Kleppe (leder)

Kristin Haugholt (nestleder)

Trine Vestad (økonomiansvarlig)

Inger Jakobsen (styremedlem)

Christina Rønning (styremedlem)

Espen Lundgren Sørli (styremedlem)

Vi er over 240 medlemmer i Hedmark.

Styret i Hedmark lokalavdeling pleier å arrangere et årsmøte på nyåret, et årlig faglig seminar, samt et medlemsmøte. Informasjon om dette sendes ut på mail til alle medlemmene i lokalavdelingen. Du finner også informasjon på vår Facebook-side Npf Hedmark.

Ta kontakt med styret vårt hvis du har forslag til sosiale eller faglige aktiviteter!

Følg oss på Facebook - Npf Hedmark - for oppdatert informasjon om sosiale og faglige arrangementer.