Akershus

Her vil dere finne informasjon om lokalavdelingen, kommende begivenheter og andre aktualiteter. Vi er opptatt av å ivareta medlemmenes arbeidstakerinteresser, samt å støtte faglige utvikling og profesjonelle bevissthet. I tillegg ønsker vi å være en sosial og støttende arena for medlemmene i fylket.

Aktuelt fra Akershus Se alle aktueltsaker

Didrik Heggdal er vinneren av Den Store Inspirasjonsprisen 2017.

Vi har gleden av å invitere til årsmøte 11. Januar. På årsmøtet har du mulighet til å bli kjent med hva vi i lokalavdelingen jobber med. Du kan også være med å påvirke det arbeidet vi gjør!

Sted: Kirkegata 2A (lokalene til Norsk psykologforening)

Rune Frøyland er vinneren av Den Store Inspirasjonsprisen 2016.

President Tor Levin Hofgaard kommer! Kommer du? Møtet holdes 12. januar 2017 kl. 18.00 i Norsk psykologforening sine lokaler i Kirkegata 2, Oslo. Det blir lett bevertning. Alle medlemmer er velkommen!

Arnhild Lauveng er vinneren av Den Store Inspirasjonsprisen 2015.

Heidi Tessand

Hun er en energieksplosjon og diskré multitasker. Jeg møter henne over en øl på Kulturhuset en guffen ettermiddag i januar.

Økonomisk støtte

Vi kan gi økonomisk støtte til medlemsaktiviteter, f.eks. psykologmøter på arbeidsplassen, tillitsvalgtmøter etc. Søknad med angivelse av formål, antall deltakere og kostnad sendes til leder Joan Sigrun Nygard, email: joansigrun@hotmail.com . Pengene utbetales etter tilsagn og mot kvittering i ettertid.

Akershus lokallag har kollegastøtte for medlemmer som har behov for å drøfte faglige og etiske problemstillinger. Les mer om kollegastøtte .