TrinnVis

TrinnVis er et nettbasert system som hjelper deg med privatpraksis å få kontroll på kravene til pasientsikkerhet, smittevern, personvern, avtaler og samarbeidspartnere.

Alle som har psykologpraksis ønsker å drive effektivt, oversiktlig og i tråd med kravene som myndighetene stiller. Psykologforeningen har derfor inngått samarbeid med Bergensfirmaet TrinnVis.

De lager et nettbasert system som hjelper deg med privatpraksis å få kontroll på kravene som stilles til for eksempel pasientsikkerhet, personvern, avtaler og samarbeidspartnere. Avtalen med journalleverandør dekker ikke alle disse aspektene.

TrinnVis-systemet er tilpasset psykologers krav og behov i samarbeid med foreningen. Det finnes også i en forenklet versjon spesielt for deg som driver alene.

Som medlem av Psykologforeningen får du fast 30 prosent rabatt på TrinnVis-abonnement.

Du kan få gratis innføring i TrinnVis gjennom webkurs, og alle som deltar på kurs får en gratis prøvemåned og etablering.