Psyk meg opp i ledelse

Pyramide av små klosser

«Psyk meg opp i ledelse» er et seminar for psykologer med lederansvar på ulike nivå i spesialisthelsetjenesten.

Norsk psykologforening viderefører tilbudet til psykologer med lederansvar på ulike nivå i spesialisthelsetjenesten. Seminaret ledes av rådgiver Einar Li, tidligere fagsjef for lederutvikling i Helse Sør-Øst RHF, og psykologfaglig rådgiver/psykologspesialist Tove Mathiesen, Akershus universitetssykehus HF.

Seminaret består av tre to-dagers samlinger med inspirerende forelesere fra ulike helseforetak.

Seminaret er arbeidsintensivt  og gir  anledning til å trene på å gjennomføre konkrete tiltak i deltakernes egen lederhverdag. Dette blir av deltakerne på tidligere kull fremhevet som en av de store styrkene ved seminaret, som har fått meget gode tilbakemeldinger.

Neste kurs består av tre samlinger på Quality Hotel Leangkollen i Asker.

• 22. og 23. mai 2019
  • 11. og 12. september 2019
  • 31. oktober og 1. november 2019

Kurset er et tilbud til psykologer i alle fire helseregioner med lederansvar på ulike nivåer. Det vil også være aktuelt for psykologer med noe ledererfaring som ønsker å vurdere en videre lederkarriere i helseforetakene. Deltakere med økonomi- og personalansvar vil bli prioritert. Deltakerne betaler selv reise og opphold.

Søknad om deltakelse, som må være anbefalt av overordnet, sendes innen 5. mars 2019 til Tove Mathiesen på e-post tove.mathiesen@ahus.no

Vil du vite mer, kontakt Tove Mathiesen på 922 50 986.