Psyk meg opp i ledelse

Pyramide av små klosser

«Psyk meg opp i ledelse» er et seminar for psykologer med lederansvar på ulike nivå i spesialisthelsetjenesten.

Seminaret ledes av rådgiver Einar Li, tidligere fagsjef for lederutvikling i Helse Sør-Øst RHF, og psykologfaglig rådgiver/psykologspesialist Tove Mathiesen, Akershus universitetssykehus HF.

Seminaret består av tre to-dagers samlinger med inspirerende forelesere fra ulike helseforetak.

Seminaret er arbeidsintensivt og gir anledning til å trene på å gjennomføre konkrete tiltak i deltakernes egen lederhverdag. Dette blir av deltakerne på tidligere kull fremhevet som en av de store styrkene ved seminaret, som har fått meget gode tilbakemeldinger.

Kurset er et tilbud til psykologer i alle fire helseregioner med lederansvar på ulike nivåer. Det vil også være aktuelt for psykologer med noe ledererfaring som ønsker å vurdere en videre lederkarriere i helseforetakene. Deltakere med økonomi- og personalansvar vil bli prioritert. Deltakerne betaler selv reise og opphold. Søknad om deltakelse må være anbefalt av overordnet.

Neste kurs vil bli utlyst i løpet av høsten. Vil du vite mer kontakt Tove Mathiesen på tove.mathiesen@ahus.no   eller på 922 50 986.