Alvorlig og sammensatt problematikk

Eva Karin Løvaas
Pris annonseres senere
02.12.2019

Les om valgfrie program godkjent til spesialitetene

4. samling - Klinisk samling

Deltakerne leverer inn eksempler fra praksis. Målet med samlingen er å bidra til at psykologene ser sammenhenger mellom utfordringer i klinisk praksis og de spesifikke kunnskapene som undervisningen på programmet har gitt. Samlingen vil også gi psykologen økt trygghet i å presentere kliniske utfordringer for arbeidet med pasienter med personlighetsforstyrrelser, vold, aggresjonsproblematikk og rusmiddelavhengighet.

Medlemspris i 2020 er 3600 per dag, og kurset fakturere per samling.

Tid: kl 0900-1700 alle dager.

Du melder deg kun på til 1. samling, du vil da automatisk være påmeldt alle 4 samlingene på programmet.

Vi gjør oppmerksom på at privatpraksis ikke er godkjent praksis i spesialistutdanningen, og du er selv ansvarlig for å sikre at du er i riktig veiledet praksis.

Psykologspesialister kan søke om å på delta på hele, eller deler av det valgfrie programmet som vedlikeholdsaktivitet, da stilles ikke krav til praksis og veiledning. Søknad sendes kurs@psykologforeningen.no

Dato Kursfase Pmld.frist Sted Kursnr
3. samling