Årsmøtekonferanse Norsk Nevropsykologisk forening

Fornebu
Pris som annonsert
04.10.2018

Logg deg inn for å få medlemspris

Last ned årsmøteprogrammet

Vi er nå glade for å åpne påmeldingen til Norsk Nevropsykologisk Forenings Årsmøtekonferanse i 2018, konferansen vil avholdes på Quality Expo Fornebu fra 15.-17. november 2018.

Vi er stolte over et omfattende program som spenner fra internasjonalt kjente forskere til ny og spennende forskning fra Norge. Vi har i år lagt oss på å ha flere innledere og flere temaer enn vi tidligere har hatt.

Som i fjor har vi en egen behandlingsseksjon i programmet, som i år får innlegg om bruk av musikk i behandling ved Cortex-prisvinner Teppo Särkämö, om transkraniell stimulierng ved Per Aslaksen og om "Attention Bias Modification" for forebygging depresjon ved Nils Inge Landrø.

Vi får foredrag ved Roy Kessels om Korsakoffs amnesi og alkoholskader, Erik Hessen om den prediktive betydningen av subjektivt opplevde hukommelsesvansker.

Det vil være flere foredrag om språk. Tracy Alloway vil snakke om språkvansker, dysleksi og ADHD, Silje Syrstad om språkvansker ved epilepsi og Janne von Koss Torkildsen som vant årets Curt von Eulers pris presenterer ny kunnskap om språkutvikling. Alexandra Havdahl vil foredra om utredning av autisme.

Lørdag morgen starter med foredrag om sosiale ferdigheter i norske Mensa før årets doktorgrader presenteres.

Velkommen!

På vegne av styret i NNF
Jens Egeland

Konferanseavgift:

Medlem i NNF kr 4 050,-/inkl. årsmøtemiddag kr 4 750,-

Ikke medlem NNF kr 4 550,-/inkl. årsmøtemiddag kr 5 250,-

Pensjonister/studenter kr 2 400,-/inkl. årsmøtemiddag kr 3 100,-

(om du ønsker å delta på årsmøtemiddagen vennligst kryss av for middag i påmeldingsskjemaet)

Hotellovernatting:

Quality Expo Fornebu: pris for enkeltrom er 1215,- benytt bookingkode GR003565 ved henvendelse til hotellet på q.expo@choice.no eller telefon 67 11 70 00

Konferansen starter torsdag 15.november kl.13 med registrering fra kl.12, og avsluttes lørdag 17.november kl.13.15

Konferansen godkjennes som fritt spesialkurs og vedlikeholdsaktivitet med 16 timer.

Kurs: 92418, Årsmøtekonferanse Norsk Nevropsykologisk forening