Organisasjon og ledelse

7.200,00 for medlemmer
14.400,00 for ikke medlemmer
04.09.2019

Du melder deg kun på til 1. samling, du vil da automatisk være påmeldt alle 4 samlingene i dette programmet. Medlemspris i 2020 kr 3600 per dag, og kurset faktureres per samling.

Det er obligatorisk veiledningsdag fredag 16.10.2020, som organiseres av kursledere. Veiledningsdagen dekkes ikke av kursavgiften.

Tid: kl 0900-1700 alle dager

Vi gjør oppmerksom på at privatpraksis ikke er godkjent praksis i spesialistutdanningen, og du er selv ansvarlig for å sikre at du er i riktig veiledet praksis.

Psykologspesialister kan søke om å på delta på hele, eller deler av det valgfrie programmet som vedlikeholdsaktivitet, da stilles ikke krav til praksis og veiledning. Den obligatorirske veiledningsdagen gjelder også for psykologspesialister som skal ha samlingene som vedlikehold. Søknad sendes kurs@psykologforeningen.no