Logg deg inn for å få medlemspris
Les om regler for av-/påmelding og fravær
Tabellen kan sorteres etter ønske ved å klikke på grått felt.
Kursrekken består av 64 timer fordelt på 4 samlinger.
Det forutsettes at psykologen har arbeidsoppgaver som er relevante for innholdet i programmet. Eksempler på relevante arbeidsoppgaver er alle former for veiledning av andre yrkesgrupper, eksempelvis ledergrupper, pedagoger, helse- og sosialfagarbeidere på bo-enheter, institusjoner m.m.
Det legges opp til variert metodikk. Ulike temaer blir presentert i form av forelesning, men siden veiledning er et praktisk fagfelt, vil det bli gjennomført gruppeøvelser på samlingene, hvor det legges opp til at hver enkelt kursdeltager får øve seg i rollen som veileder og mottar direkte tilbakemelding fra kurslederne. Det blir gitt metodeopplæring i grunnleggende veiledningsmetoder, i tillegg til drøftinger både i plenum og i grupper.
Mellom samlingene blir det gitt ulike hjemmeoppgaver som anbefales gjennomført mellom samlingene i de veiledningsforholdene som deltakerne selv veileder.
Kursrekken består av 64 timer fordelt på 4 samlinger.
Det forutsettes at psykologen har arbeidsoppgaver som er relevante for innholdet i programmet. Eksempler på relevante arbeidsoppgaver er alle former for veiledning av andre yrkesgrupper, eksempelvis ledergrupper, pedagoger, helse- og sosialfagarbeidere på bo-enheter, institusjoner m.m.
Det legges opp til variert metodikk. Ulike temaer blir presentert i form av forelesning, men siden veiledning er et praktisk fagfelt, vil det bli gjennomført gruppeøvelser på samlingene, hvor det legges opp til at hver enkelt kursdeltager får øve seg i rollen som veileder og mottar direkte tilbakemelding fra kurslederne. Det blir gitt metodeopplæring i grunnleggende veiledningsmetoder, i tillegg til drøftinger både i plenum og i grupper.
Mellom samlingene blir det gitt ulike hjemmeoppgaver som anbefales gjennomført mellom samlingene i de veiledningsforholdene som deltakerne selv veileder.
Kursrekken består av 64 timer fordelt på 4 samlinger.
Det forutsettes at psykologen har arbeidsoppgaver som er relevante for innholdet i programmet. Eksempler på relevante arbeidsoppgaver er alle former for veiledning av andre yrkesgrupper, eksempelvis ledergrupper, pedagoger, helse- og sosialfagarbeidere på bo-enheter, institusjoner m.m.
Det legges opp til variert metodikk. Ulike temaer blir presentert i form av forelesning, men siden veiledning er et praktisk fagfelt, vil det bli gjennomført gruppeøvelser på samlingene, hvor det legges opp til at hver enkelt kursdeltager får øve seg i rollen som veileder og mottar direkte tilbakemelding fra kurslederne. Det blir gitt metodeopplæring i grunnleggende veiledningsmetoder, i tillegg til drøftinger både i plenum og i grupper.
Mellom samlingene blir det gitt ulike hjemmeoppgaver som anbefales gjennomført mellom samlingene i de veiledningsforholdene som deltakerne selv veileder.
Kursrekken består av 64 timer fordelt på 4 samlinger.
Det forutsettes at psykologen har arbeidsoppgaver som er relevante for innholdet i programmet. Eksempler på relevante arbeidsoppgaver er alle former for veiledning av andre yrkesgrupper, eksempelvis ledergrupper, pedagoger, helse- og sosialfagarbeidere på bo-enheter, institusjoner m.m.
Det legges opp til variert metodikk. Ulike temaer blir presentert i form av forelesning, men siden veiledning er et praktisk fagfelt, vil det bli gjennomført gruppeøvelser på samlingene, hvor det legges opp til at hver enkelt kursdeltager får øve seg i rollen som veileder og mottar direkte tilbakemelding fra kurslederne. Det blir gitt metodeopplæring i grunnleggende veiledningsmetoder, i tillegg til drøftinger både i plenum og i grupper.
Mellom samlingene blir det gitt ulike hjemmeoppgaver som anbefales gjennomført mellom samlingene i de veiledningsforholdene som deltakerne selv veileder.
Kursrekken består av 64 timer fordelt på 4 samlinger.
Det forutsettes at psykologen har arbeidsoppgaver som er relevante for innholdet i programmet. Eksempler på relevante arbeidsoppgaver er alle former for veiledning av andre yrkesgrupper, eksempelvis ledergrupper, pedagoger, helse- og sosialfagarbeidere på bo-enheter, institusjoner m.m.
Det legges opp til variert metodikk. Ulike temaer blir presentert i form av forelesning, men siden veiledning er et praktisk fagfelt, vil det bli gjennomført gruppeøvelser på samlingene, hvor det legges opp til at hver enkelt kursdeltager får øve seg i rollen som veileder og mottar direkte tilbakemelding fra kurslederne. Det blir gitt metodeopplæring i grunnleggende veiledningsmetoder, i tillegg til drøftinger både i plenum og i grupper.
Mellom samlingene blir det gitt ulike hjemmeoppgaver som anbefales gjennomført mellom samlingene i de veiledningsforholdene som deltakerne selv veileder.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.