Hvordan skape misfornøyde medarbeidere?

10 tips til hvordan man kan skape misfornøyde medarbeidere. Bruk av tester i lederutvikling. Dette er noen av oppslagene i den splitter nye utgaven av Scandinavian Journal of Organizational Psychology (SJOP). Last ned nedenfor.

”Side opp og side ned er skrevet om ulike filosofier og modeller for ledelse, om hvordan bli en bedre leder og hvordan skape trivsel på arbeidsplassen. SJOP ønsker i denne utgaven å snu på flisa og fokusere på noen faktorer som sterkt kan bidra til mistrivsel og økt sykefravær på de fleste arbeidsplasser."

Scandinavian Journal of Organizational Psychology

Det skriver Envor M. Bjørgo Skårdalsmo i innledningen til artikkelen "10 tips: Hvordan skape misfornøyde medarbeidere?"

Her "anbefaler" hun blant annet å la omdømmebygging gå foran alt og sørge for å gjøre alt tellbart.

Skårdalsmo håper artikkelen blir mer til ettertanke enn etterfølgelse.

Les også:

  • Skråblikk: Ledelseskurs og barbermaskiner. Hvem er seriøse?
  • Å skille mellom ”å bli” og ”å gjøre seg”?
  • Suksesskriterier for gode endringsprosesser .

Last ned hele utgaven 

SJOP publiseres av Norsk Organisasjonspsykologisk Selskap.

Share |
Developed by Aplia and ABC Data - Powered by eZ Publish - Om informasjonskapsler

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.