Trinnvis

Tid til overs?

Tre figurmennesker og en robot som står ved siden av hverandre

Illustrasjonsbilde: Trinnvis

Bruk Trinnvis til å organisere din virksomhet.

Psykologforeningen har inngått et samarbeid med TrinnVis, et nettbasert styrings- og kvalitetssystem som hjelper deg å organisere praksisen din, og drive den i samsvar med lover og forskrifter. Systemet er utviklet av norske helsearbeidere. Her kan du få forslag til ansvarsområder, oppgaver, retningslinjer og andre dokumenter en helsevirksomhet trenger.

Mange har kanskje rolige dager nå, enten fordi pasienter uteblir eller du må begrense deler av virksomheten. Situasjonen er heldigvis forbigående. Norge vil starte opp igjen, og hverdagen kommer tilbake.

Benytt tiden du har nå til å få kontroll og sikre at virksomheten er godt organisert. Gjør dere klar for de travle dagene som kommer og for uforutsigbare situasjoner. Styrings- og kvalitetssystemet TrinnVis er laget for å gjøre denne jobben enklere.

Frem til 30. april tilbyr TrinnVis gratis etablering, gratis prøveperiode på 3 måneder og gratis oppstartshjelp via telefon eller video til nye TrinnVis-abonnenter.

Her kan du lese mer om Trinnvis.

Les Trinnvis råd til hvordan helsepersonell kan opprette hjemmekontor under koronapandemien.