Stillingsannonse

Rådgiver/spesialrådgiver

Kvinnelig student med bokstabel på hodet

Vil du være med å utvikle spesialistutdanningen for psykologer? For snarlig tiltredelse søker vi rådgiver/spesialrådgiver til vår utdanningsavdeling.

Norsk psykologforening forvalter spesialistutdanningen for psykologer i Norge og tilbyr et omfattende videre- og etterutdanningstilbud. Vår nåværende spesialrådgiver har fått permisjon, og går over i annen stilling hos ny arbeidsgiver. Stillingen er et vikariat, med mulighet for fast stilling.

Du bør ha høyere utdanning innen pedagogikk med interesse for og gjerne erfaring med utvikling av utdanningstilbud. Du vil delta i utvikling av vår spesialistutdanning i nært samspill med våre faglige tillitsvalgte og med kolleger i sekretariatet.

Ønsker du å bruke din kompetanse til å bidra i arbeidet med å utvikle spesialistutdanningen for psykologer?

Da bør du søke stilling som rådgiver/ spesialrådgiver i Norsk psykologforening!

Eksempler på arbeidsoppgaver:

• Samarbeide med fagutvalg om utarbeiding av krav til praksis, veiledning og kurs i spesialistutdanningen
  • Utarbeide forslag til tiltak for å sikre kvalitet i utdanningen
  • Samarbeide om utvikling av kurs
  • Planlegge gjennomføring av kurs
  • Rekruttere og veilede undervisere

Du har samarbeidsevne og samarbeidsglede. Det er i tillegg nødvendig med god skriftlig og muntlig formidlingsevne og evne til å arbeide strukturert og planmessig.

Som medarbeider i et fellesskap vil det også i perioder være nødvendig å bidra i annet arbeid i sekretariatet. På grunn av samspill med tillitsvalgte må det påregnes noe arbeid utenom ordinær arbeidstid.

Vi tilbyr konkurransedyktig lønn og arbeidsvilkår, god takhøyde og gode kolleger som jobber tett i team. Norsk psykologforening er opptatt av godt arbeidsmiljø.

For spørsmål om stillingen, ta kontakt med utdanningssjef Bjørnhild Stokvik.

Oppstart:      Snarest

Varighet:      Vikariat frem til 30. april 2018.

Søknadsfrist:      22. januar 2017.

Kontaktmail:      bjornhild@psykologforeningen.no ,  kontakttelefon: 23 10 31 30

Søknad sendes: linda@psykologforeningen.no

Vi ser frem til din søknad.

Norsk psykologforening er en profesjonsforening med 9000 medlemmer. Foreningen er politisk styrt med landsmøte som øverste organ og et sentralstyre med løpende politiske ansvar i landsmøteperiodene. Foreningen er både en fagforening, som ivaretar medlemmenes faglige og økonomiske interesser, og en samfunnsaktør som jobber aktivt politisk for å forbedre menneskers livsvilkår og livskvalitet. Foreningen bidrar aktivt til å utvikle psykologifaget og driver en omfattende videre- og etterutdanning av psykologspesialister. Foreningen eier den redaksjonelt uavhengige publikasjonen Tidsskrift for Norsk psykologforening. Psykologforeningen er tilsluttet hovedorganisasjonen Akademikerne. Foreningens sekretariat er sentralt plassert i Oslo og har rundt 50 ansatte.

Developed by Aplia and ABC Data - Powered by eZ PublishPersonvern